x تبلیغات
آموزشگاه آرایشگری

آشنایی با خواص روغن آرگان برای پوست

 

 

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  نکات مربوط به خواص روغن آرگان برای پوست آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند آموزش میکاپ صورت، آموزش میکروبلیدینگ ، آموزش رنگ و مش حرفه ای و .... را برگزار می‌کند.

روغن آرگان از هسته هایی که روی درختان آرگان بومی مراکش می روید درست می شود. بیشتر اوقات به عنوان روغن خالص فروخته می شود ، که می تواند مستقیماً به صورت موضعی (مستقیماً روی پوست) استفاده شود یا بلعیده شود تا چندین مزیت سلامتی داشته باشد. به صورت کپسول مکمل از طریق دهان مصرف می شود. همچنین معمولاً با تعدادی از محصولات آرایشی مانند شامپوها ، صابون ها و نرم کننده ها مخلوط می شود.

 

فواید روغن آرگان برای پوست

1. از آسیب های ناشی از آفتاب محافظت می کند

زنان مراکشی مدت زیادی است که از روغن آرگان برای محافظت از پوست خود در برابر آفتاب استفاده می کنند ، این عمل توسط یک مطالعه 2013 مورد تأیید قرار گرفت.

این مطالعه نشان داد که فعالیت آنتی اکسیدانی موجود در روغن آرگان به محافظت از پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد ناشی از آفتاب کمک می کند. در نتیجه از سوختگی و هایپرپیگمنتیشن جلوگیری می شود. طولانی مدت ، این حتی ممکن است به جلوگیری از توسعه سرطان پوست ، از جمله ملانوم کمک کند.

برای این فواید می توانید مکمل های روغن آرگان را به صورت خوراکی مصرف کنید یا روغن را به صورت موضعی به پوست خود بمالید.

 

2. پوست را مرطوب می کند

روغن آرگان شاید بیشتر به عنوان مرطوب کننده استفاده شود. به همین دلیل است که اغلب در لوسیون ها ، صابون ها و نرم کننده های مو یافت می شود. می توان آن را به صورت موضعی استفاده کرد و یا به صورت خوراکی با مکمل های روزانه مصرف کرد تا اثر مرطوب کنندگی داشته باشد. این بیشتر به دلیل فراوانی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است و می تواند به بهبود احتباس آب در پوست کمک کند.

 

3. تعدادی از بیماری های پوستی را درمان می کند

روغن آرگان حاوی تعداد زیادی از خواص درمانی از جمله خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. هر دو به کاهش علائم در تعدادی از بیماری های مختلف التهابی پوستی مانند پسوریازیس و روزاسه کمک می کنند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، روغن آرگان خالص را مستقیماً بر روی لکه های پوستی تحت تأثیر پسوریازیس قرار دهید. درمان روزاسه با مصرف مکمل های خوراکی به بهترین وجه ممکن است.

 

4. آکنه را درمان می کند

آکنه هورمونی اغلب نتیجه سبوم اضافی است که توسط هورمون ها ایجاد می شود. روغن آرگان دارای اثرات ضد سبوم است که می تواند به طور موثری میزان چربی پوست را تنظیم کند. این می تواند به درمان چندین نوع مختلف آکنه کمک کند و چهره ای صاف و آرام را ایجاد کند.

حداقل دو بار در روز روغن آرگان - یا کرم های صورت حاوی روغن آرگان - را مستقیماً روی پوست خود بمالید. بعد از چهار هفته باید شروع به دیدن نتایج کنید.

 

5. عفونت های پوستی را بهبود می بخشد

یکی از کاربردهای سنتی روغن آرگان درمان عفونت های پوستی است. روغن آرگان هر دو خاصیت ضد باکتری و قارچ کش دارد. این قابلیت را برای کمک به درمان و پیشگیری از عفونت های پوستی باکتریایی و قارچی فراهم می کند.

حداقل دو بار در روز روغن آرگان را به صورت موضعی بمالید.

 

6. زخم را بهبود می بخشد

آنتی اکسیدان ها به وضوح یک نیروی قدرتمند هستند. از ترکیب قوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین E موجود در روغن آرگان می توان برای بهبود سریع زخم ها و بریدگی ها استفاده کرد منبع مطمئن. می توانید مکمل های روغن آرگان را به طور مرتب مصرف کنید تا این مزیت را در بدن خود تجربه کنید.

 

7. درماتیت آتوپیک را تسکین می دهد

درماتیت آتوپیک یک بیماری شایع پوستی است که علائمی مانند خارش و قرمزی پوست دارد. تحقیقات نشان داده است که استفاده از روغن آرگان به صورت موضعی در منطقه آسیب دیده می تواند به درمان علائم کمک کند. ویتامین E و خواص التهابی طبیعی موجود در روغن آرگان می توانند منجر به این اثر تسکین دهنده شوند.

یک مطالعه منبع معتبر در درمان بیماران پوستی با دارونما یا ویتامین E خوراکی انجام شده است که به مقدار زیادی در روغن آرگان وجود دارد. محققان دریافتند شرکت کنندگانی که ویتامین E دریافت کرده اند ، کاهش چشمگیری در علائم داشته اند.

 

8. دارای اثرات ضد پیری است

مدت هاست که روغن آرگان به عنوان یک درمان ضد پیری استفاده می شود. هرچند که تنها با شواهد حکایتی پشتیبانی می شد ، اما یک مطالعه اخیر با شرکت کنندگان یائسه ، منبع معتبر توانست از این ادعا پشتیبانی کند. محققان دریافتند که ترکیبی از روغن آرگان خوراکی و آرایشی منجر به افزایش قابل توجهی در قابلیت ارتجاعی پوست می شود. این یک درمان ضد پیری موثر است.

این مزایا را می توانید با استفاده از روغن آرگان به طور مستقیم بر روی پوست ، مصرف منظم مکمل خوراکی یا هر دو دریافت کنید.

 

9. چربی پوست را کاهش می دهد

برخی از ما به طور طبیعی از روغن پوست روغن کاری می کنیم. کسانی که اغلب این کار را می کنند تا از شر براقیت روغنی که ممکن است ایجاد شود خلاص شوند. به لطف قابلیت های کاهش سبوم روغن آرگان ، می تواند به کاهش سبوم کلی و کاهش چربی پوست کمک کند.

یک مطالعه نشان داد که استفاده از کرم حاوی روغن آرگان در هر روز دو بار باعث کاهش فعالیت چربی و چربی قابل توجه در طی چهار هفته می شود.

 

10. از بروز علائم کشیدگی جلوگیری کرده و آنها را کاهش می دهد

علائم کشش به خصوص در دوران بارداری شایع است اما هرکسی می تواند آنها را تجربه کند. یکی از مطالعات 2016 Trust Source دریافت که یک کرم آب در روغن حاوی روغن آرگان خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد. این کمک می کند تا از ابتلا به علائم کشیدگی جلوگیری و درمان شود.

حداقل دو بار در روز روغن آرگان را مستقیماً به منطقه آسیب دیده بمالید. این کار را به محض اینکه به احتمال خود شک دارید انجام دهید

آشنایی با مزایای روغن نارگیل برای پوست صورت

 

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با مزایای روغن نارگیل برای پوست آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانندآموزش فیبروز ، آموزش کاشت مژه ، آموزش طراحی ناخن و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید.

آیا به دنبال راهی بهتر برای سلامت پوست هستید؟ راز ممکن است در آشپزخانه شما پنهان باشد: روغن نارگیل.

تحقیقات نشان داده است که روغن نارگیل ممکن است فقط مورد نیاز پوست شما باشد. از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·         کاهش التهاب

·         متوقف کردن آسیب ناشی از رادیکال های آزاد

·         کمک به جلوگیری از عفونت

·         استفاده از روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی ، به ویژه برای صورت ، ثابت شده است. روغن نارگیل به اندازه کافی ملایم است که می تواند در اطراف مناطق حساس مانند زیر چشم و لب های شما استفاده شود.

 

چگونه از روغن نارگیل بر روی صورت خود استفاده کنم؟

مانند هر کرم شب از روغن نارگیل روی صورت خود استفاده کنید.

 

مراحل استفاده از روغن نارگیل در شب شب

·         1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با مالش دادن آرام بین دستان مایع کنید. روغن مایع دارای بافتی ابریشمی و سبک خواهد بود.

·         صاف به صورت و گردن خود بروید. همچنین می توانید از روغن نارگیل روی سینه و سایر مناطق خشک بدن خود استفاده کنید.

·         باقیمانده نرم را به آرامی از بین ببرید. از گلوله های پنبه ای استفاده نکنید ، زیرا آنها به روغن صورت شما می چسبند.

·         یک شب یک لایه سبک روغن نارگیل روی پوست خود بگذارید.

از وارد كردن روغن نارگیل به چشم خود خودداری كنید ، زیرا باعث می شود بینایی شما به طور موقت تار شود.

اگر مدتها نیشگون گرفته اید ، روغن نارگیل همچنین می تواند وظیفه مضاعف پاک کننده آرایش را قبل از استفاده به عنوان کرم شب انجام دهد. به سادگی همین مراحل را دو بار دنبال کنید. یک بار استفاده کنید تا آرایش را به آرامی پاک کنید و یک بار هم برای اینکه یک پوشش سبک روی پوست شما بماند. خرید روغن نارگیل ارگانیک به صورت آنلاین.

برخی افراد ترجیح می دهند از روغن نارگیل به عنوان یک درمان گاه به گاه یا هفته ای یکبار در طول شب استفاده کنند.

اگر پوست شما چرب است یا پوستی مختلط دارید ، ممکن است بخواهید با استفاده از روغن نارگیل به عنوان یک درمان لکه ای در اطراف چشم یا روی لکه های خشک پوست استفاده کنید.

 

انتخاب بهترین روغن نارگیل

سه نوع اصلی روغن نارگیل وجود دارد:

 

·         تصفیه نشده

·         تصفیه شده

·         مایع

 

روغن نارگیل مایع در درجه اول برای پخت و پز استفاده می شود.

کیفیت روغن های نارگیل که به صورت تجاری تهیه می شوند بسیار متفاوت است. برخی روغن ها از طریق یک فرآیند شیمیایی تصفیه می شوند. اینها ممکن است روی پوست خشن باشد و خاصیت مفید کمتری داشته باشد.

روغن نارگیل تصفیه نشده ، که با فشار دادن گوشت خوراکی نارگیل ساخته می شود و به طور کلی مواد شیمیایی اضافی ندارد ، بهترین ماده برای مراقبت از پوست است.

یک بررسی در سال 2017 در مورد روغنهای مختلف تولید شده با روشهای مختلف گزارش داد که روغن سرد سرد حاوی اسیدهای چرب و ترکیبات مفید برای پوست است.

بیشتر روغن نارگیل با کیفیت بالا وقتی در دمای زیر 75 درجه فارنهایت (23.889 درجه سانتیگراد) نگهداری شود ، به صورت جامد است. روغن جامد نارگیل در صورت گرم یا گرم شدن مایع می شود.

برای داشتن یک احساس فوق العاده لوکس ، می توانید روغن نارگیل را با همزن یا مخلوط کن هم بزنید تا به آن بافتی کف آلود بدهد. سعی کنید روغنهای اساسی را که دارای خاصیت تغذیه ای پوست هستند اضافه کنید.

 

فواید استفاده از روغن نارگیل برای پوست صورت

روغن نارگیل چربی است که از نارگیل خام یا پوسته نارگیل خشک استخراج می شود.

بنابراین ، خاصیت نرم کنندگی آن ممکن است در صورت استفاده به عنوان مرطوب کننده شبانه ، برای برخی از انواع پوست مانند پوست خشک یا طبیعی تا خشک مفید باشد.

روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب مغذی است که به آبرسانی و محافظت از پوست کمک می کند. اینها شامل اسید لینولئیک (ویتامین F) است که به پوست در حفظ رطوبت کمک می کند و اسید لوریک که دارای خواص ضد باکتری است.

اگر پوستی خشک و پوسته پوسته دارید ، استفاده از روغن نارگیل به جای مرطوب کننده معمولی ممکن است پوست شما را نرم و هیدراته کند و باعث شود پس از بیدار شدن از حالت شادابی و نرم برخوردار شوید.

 

مزایای استفاده از روغن نارگیل در شب برای پوست

·         هیدراتاسیون را افزایش می دهد. روغن نارگیل به تقویت لایه محافظ پوست کمک می کند ، رطوبت داخل آن را به دام می اندازد و پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد.

·         التهاب را کاهش می دهد. روغن نارگیل دارای خواص ضد التهابی است ، و آن را برای پوست تحریک شده و دارای پوستی مفید می کند.

·         تولید کلاژن را افزایش می دهد. محتوای اسید لوریک در روغن نارگیل تأثیر مفیدی در تولید کلاژن دارد. کلاژن به پوست در حفظ استحکام و قابلیت ارتجاعی آن کمک می کند. کمک به پوست در حفظ و تولید کلاژن ممکن است باعث از بین بردن برخی خطوط ریز و چین و چروک شود.

·         تکه های تیره را روشن می کند. به گفته وبلاگ نویسان زیبایی مانند ، روغن نارگیل می تواند پوست را روشن کند و ممکن است به کاهش لکه های تیره یا رنگ پوست ناهموار کمک کند. افزودن آب لیمو ممکن است این اثر را افزایش دهد.

آیا هیالورون پن مضر است؟ آشنایی با مزایا و معایب تزریق ژل با هیالورون پن

 

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  مزایا و معایب تزریق هیالورون پن آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو ، دوره آرایش و پیرایش زنانه ، دوره اکستنشن مو و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید.

روندها و مدهای جدید به طور مداوم در صنعت زیبایی و تزریق مواد آرایشی در حال ظهور است. اغلب اوقات ، این محصولات و رویه های جدید فاقد هرگونه مدرک تجربی برای اثبات کارآیی یا ایمنی آنها هستند.

اخیراً ، ما از زیبایی شناسان گرفته تا تکنسین های مژه ، شاهد تزریق ژل با هیالورون پن پر شدن لب و رفع چین و چروک هیالورون پن هستیم.

هدف از این پست وبلاگ این است که شما را در مورد این مد جدید و خطرات مرتبط با آن بیاموزد تا بتوانید در مورد سلامتی خود بهترین تصمیم را بگیرید و به شما کمک کند تا با خیال راحت به اهداف زیبایی و زیبایی خود برسید.

 

هیالورون پن چیست؟

هیالورون پن که به عنوان هایپنس ، دستگاه تزریق مه ، قلم SERA و تفنگ انژکتور نبولایزر نیز شناخته می شود ، یک دستگاه پزشکی دستی کوچک است که برای تزریق مواد پرکننده اسید هیالورونیک به صورت استفاده می شود.

هیالورون پن در اصل برای بیماران دیابتی ساخته شده است. این یک روش بدون سوزن و بدون درد برای رساندن انسولین به بافت زیرپوستی است.

هیالورون پن با ایجاد فشار کافی در خارج از بافت برای "فشار" پرکننده اسید هیالورونیک به داخل لایه پوستی پوست شما بدون استفاده از سوزن عمل می کند. معمولاً در موارد آرایشی ، برای ریزش لب استفاده می شود. با این حال ، چندین تبلیغ نیز وجود دارد که بدون استفاده از سوزن ، صورت های بدون چین و چروک را نوید می دهد.

از زمان ایجاد آن ، دنیای لوازم آرایشی دستگاه را متناسب با اهدافی که در ابتدا برای آن در نظر گرفته نشده بود ، دستکاری کرده است. اینجا جایی است که مشکلات و خطرات مربوط به قلم هایالورون آغاز می شود ...

آیا هیالورون پن بی خطر است؟

پاسخ کوتاه به این سوال "خیر" است.

هیچ دستگاه پرکننده پوستی بدون سوزن وجود ندارد که مجاز به فروش در کانادا باشد. بعلاوه ، بهداشت کانادا توصیه کرده است که استفاده از هیالورون پن برای مواد پاک کننده پوستی ممکن است خطرات سلامتی را به همراه داشته باشد.

 

عوارض جانبی بالقوه هیالورون پن عبارتند از:

·         واکنش های التهابی پوستی

·         آبسه

·         لک شدن پوست

 

خطرات بیشتر تزریق ژل با هیالورون پن عبارتست از:

·         عفونت باکتریایی و قارچی به دلیل آلودگی در هنگام پر کردن

·         گسترش بیماریهای قابل انتقال به دلیل آلودگی متقابل بین کاربران

·         آسیب به پوست ، چشم یا رگ های خونی به دلیل فشار بیش از حد یا خطای اپراتور

 

پس چرا مدام شاهد تبلیغ آن در همه جا هستید؟

 

"هیالورون پن بدون سوزن، بدون درد و طبیعی به نظر می رسد! "

این تبلیغاتی است که از یک اسپای محلی مباهات می کند که هیالورون پن لب های پرتری به شما می دهد ، چین و چروک های بینی و خطوط اخم خود را به حداقل می رساند و پاک می کند و موارد دیگر! آنها همچنین قول می دهند که این کسری از هزینه ای است که شما برای انژکتور مجاز و مجاز خود پرداخت می کنید! بعلاوه ، آیا آنها بدون نیاز و بدون درد آن ذکر کرده اند ؟!

کارکنان این نوع آبگرم ها اغلب افراد حرفه ای آموزش پزشکی نیستند. در امور خارجه ، بخشی از کارکنان ما که تزریقات زیبایی را انجام می دهند فقط پزشکان مراقبت های بهداشتی را شامل می شوند. اگرچه به احتمال زیاد توسط یکی از پرستاران ثبت شده ما تحت درمان قرار می گیرید ، اما ممکن است توسط پزشک ، دستیار پزشک یا پرستار پزشک به شما تزریق شود.

همه کارکنان ما آموزش های استثنایی و گسترده ای در زمینه آناتومی صورت ، محصولات و تکنیک های تزریق دارند. بیشتر اوقات ، تزریق قلم هیالورون در یک محیط آبگرم غیر بالینی انجام می شود.

"انژکتورها در امور خارجی از تکنیک های مختلفی برای تزریق مواد پرکننده پوستی از جمله کانولا و سوزن استفاده می کنند."

ثابت شده است که هر دو کانولا و سوزن تکنیک های تزریق ایمن هستند و مورد تایید بهداشت کانادا هستند. علاوه بر این ، این تکنیک ها به انژکتور اجازه می دهند تا پرکننده های پوستی را در صفحات و اعماق بافت بسیار خاص قرار دهد تا نتیجه مطلوبی را بدست آورد.

هیالورون پن فقط یک پرکننده نازک هیالورونیک اسید را به داخل درم (یک لایه سطحی از بافت) فشار می دهد و در آنجا به صورت غیر توصیفی پراکنده می شود. فاقد ویژگی خاصیت ، بسیار کم نتیجه تر می شود که از نظر زیبایی شناختی نتیجه دلپذیری ایجاد کند.

 

چگونه هیالورون پن هنوز در دسترس است؟

ما به عنوان پزشکان مراقبت های بهداشتی (اعم از RN یا MD) از مجوزهای مربوطه دارای مجوز هستیم. این نهادهای حاکم اطمینان می دهند که ما با خیال راحت و با مهارت تمرین می کنیم. اگر این کار را نکنیم ، خطر از دست دادن آن مجوزها و عناوین خود را داریم.

اکثر متخصصان زیبایی و زیبایی که هیالورون پن را ارائه می دهند از نظر پزشکی مجوز ندارند و بنابراین هیئت حاکمی برای پاسخگویی یا دریافت نظم و انضباط ندارند. بهداشت کانادا اعلام کرده است که آنها با متخصصان زیبایی و اسپا در ارائه هیالورون پن تماس گرفته اند. آنها در مورد الزامات صدور مجوز و خطرات احتمالی مربوط به سلامتی به آنها توصیه کرده اند ، اما بسیاری از آنها این هشدارها را نادیده می گیرند و به استفاده از آن ادامه می دهند.

پلکسر پلک چیست و چگونه انجام میشود؟

 در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با اطلاعاتی درباره پلاسما چت آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند دوره آموزش رنگ مو ، آموزش گریم کودک ، آموزش میکاپ و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید.

لیفت پلک با روش پلاسما جت

لیفت چشم پلاسما آخرین فن آوری آلمان است و جایگزینی برای جراحی بلفاروپلاستی است. لیفت چشم غیر جراحی ما برای بلند کردن و سفت شدن پلک های بالا / پایین با حداقل زمان خرابی یا خطرات مانند خطرات مرتبط با اقدامات جراحی یا لیزر Co2 سنتی استفاده می شود. برای دستیابی به این هدف ، مانند تصویر زیر ، از قلم پیشرفته HD Lipo Freeze Plasma Spark استفاده می شود.

پلاسما جت نیز فرایند انتخابی بسیار بیشتری نسبت به رادیو فرکانس یا HIFU است. با توجه به سطح سوزن 0.3 میلی متر ، که به روشی مشابه لیزر سنتی کار می کند اما بدون خطرات مرتبط ، می توان از Plasma Spark Pen استفاده کرد.

نوک سوزنی پلاسما اسپارک قلم مورد استفاده در درمان هرگز به بافت پوست نفوذ نمی کند بلکه باعث سوختگی سطحی کنترل شده برای بازگرداندن خاصیت ارتجاعی پوست می شود.

لیفت پلک پلاسما یک راه حل دائمی برای افتادگی پوست روی چشم است ، در حالی که بیماران فقط از 1 -2 روش درمانی نتیجه می گیرند.

نتایج ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد. برای برخی ممکن است جلسات بیشتری لازم باشد.

نحوه عملکرد پلکسر

لیفت چشم با پلکسر با استفاده از جریان ولتایی برای یونیزه کردن گازهای طبیعی هوا ، آنها را به پلاسما تبدیل می کند. پلاسما نامی است که به جرقه ای که به طور طبیعی توسط گازها ایجاد می شود ، داده می شود. وقتی نوک Plasma Spark Pen نزدیک پوست قرار گیرد ، پلاسما یک سوختگی سطحی یا "نقطه" ایجاد می کند. "نقاط" مکرر با استفاده از پلاسما ایجاد می شود. بافت پوست فوراً بخار می شود و باعث ایجاد پوسته کربن در منطقه می شود.

هنگامی که پوسته کربن به طور طبیعی از بین می رود ، پوست سفت و محکم می شود.

نتایج بلافاصله پس از درمان مشاهده می شوند و در طی دو هفته اول بهبود می یابند در حالی که پوست بهبود می یابد. پس از آن ، با بازسازی تدریجی پوست ، بهبود بیشتری حاصل می شود.

روش انجام لیفت پلک با پلاسما جت

ابتدا یک تست پچ برای نشان دادن نحوه عملکرد درمان انجام می شود و اگر با آن راحت هستید آزمایش کنید. به دنبال آن ، یک کرم بی حس کننده در ناحیه بالا و اطراف چشم زده می شود و برای مدت زمان تقریبی 30 دقیقه باقی می ماند. منطقه درمان با ضد عفونی کننده تمیز و استریل می شود. سوزن 0.3 میلی متر بدون لمس در نزدیکی سطح پوست قرار می گیرد ، ایجاد میکرو سوختگی سطحی. بیمار احساس گرمی را تجربه خواهد کرد. مجموعه ای از میکرو سوختگی ها در این ناحیه ایجاد می شوند که یک جلسه متوسط ​​فقط 30 دقیقه طول می کشد. بیماران قرمزی و تورم را تجربه می کنند که در عرض 1-3 روز کاهش می یابد. از کمپرس سرد می توان برای کاهش تورم استفاده کرد.

* تورم طی 1-3 روز فروکش می کند اما ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

 

نکات ضروری برای مراقبت پس از پلاسما جت

·         بلافاصله پس از درمان ، بیماران برای چند ساعت احساس ناراحتی و تحریک جزئی می کنند. تورم شایع است و طی 3-1 روز کاهش می یابد *. تمیز و خشک نگه داشتن منطقه با استفاده از آب گرم بسیار مهم است. از کمپرس سرد می توان برای کاهش تورم استفاده کرد.

 

·         به بیماران توصیه می شود تا 6 هفته پس از درمان از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده استفاده کنند و در هنگام بهبودی از تابش مستقیم نور خورشید و آفتاب خودداری کنند. تا زمانی که ناحیه پس از چند روز کاملاً بهبود نیابد ، نباید محل را با هیچگونه آرایش یا ریمل پوشانده شود.

 

·         بعد از 3-5 روز پوسته ها یا پوسته پوسته می شوند. در حالی که خراشیدن دلمه ها وسوسه انگیز است ، نباید این کار را انجام دهید اما اجازه دهید پوسته ها به طور طبیعی پوسته پوسته شوند. در غیر این صورت ، این می تواند منجر به عفونت و زخم شود.

 

·         در موارد نادر ، تاول می تواند ظاهر شود که همه بخشی از بهبود است. در نتیجه این امر ، حتماً منطقه را تمیز و خشک نگه دارید. پس از بهبود پوست ، بیماران متوجه ظاهر شدن پوست جدیدی می شوند که به رنگ صورتی است. در بعضی از هفته ها به تدریج به رنگ اصلی پوست برمی گردد.

نکات طلایی برای مراقبت از اکستنشن مو

 در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  نکات مربوط به مراقبت از اکستنشن مو آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند دوره آموزش میکروپیگمنتیشن، آموزش اصلاح و ابرو ، دوره آموزش بافت مو و .... را برگزار می‌کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید.

آیا می‌دانید چگونه از اکستنشن موهای خود مراقبت کنید؟

 
مراقبت های صحیح صحیح برای حفظ کیفیت اکستنشن مو و کمک به طولانی شدن عمر آنها ضروری است. مهم است که نه تنها توصیه های صحیح را دنبال کنید ، بلکه باید از محصولات صحیح و توصیه شده نیز استفاده کنید. عدم رعایت توصیه های صحیح مراقبت های پس از آن می تواند باعث آسیب رساندن به موهای زائد و کاهش طول عمر آنها شود.
 
در طول های اضافی ، ما راهنمای مراقبت از مراقبت از موی اضافی را برای کمک به شما در انتخاب صحیح هنگام مراقبت از مو تهیه کرده ایم.
 
اگر لوازم جانبی مو رمی کاچ خریداری کرده اید ، باید از محصولات مراقبت های بعدی رمی کاچ استفاده کنید. اگر از موهای اضافی موی یورو پریمیوم ما استفاده می کنید ، باید از محصولات مراقبت های بعدی با اضافه کردن اضافی استفاده کنید ، می توانید این موارد را از اینجا خریداری کنید.
 

۱. نحوه شستن مو

 
توصیه می کنیم بیش از 3 بار در هفته موهای خود را بشویید.
 
قبل از شستشو باید موها را از انتها تا ریشه با استفاده از برس آرام مانند گره بزنید.
موها را در حالت ایستاده با استفاده از شامپوی مخصوص کشیدن مو در آب ولرم بشویید ، اطمینان حاصل کنید که به شدت ماساژ نمی دهید یا موها را نمی پیچانید.
شامپو را به آرامی در پوست سر و روی قسمت های چسبیده ماساژ دهید تا اجازه دهد لجن از طول موها عبور کند.
اطمینان حاصل کنید که نرم کننده فقط در وسط و انتهای مو است - از قرار دادن محصول در ناحیه ریشه و مناطقی که محل های کشیده شده است خودداری کنید ، مطمئن شوید که برای جلوگیری از جمع شدن ، کاملاً آبکشی کنید.
پس از شستن ، از غلت زدن یا مالیدن مو خودداری کنید ، در عوض آب اضافی را به آرامی فشرده و با حوله خشک کنید.
روغن کشش مو را روی موهای مرطوب بمالید ، از نوک آن به آرامی روغن را به موهایی که به سمت بالا حرکت می کنند مالیده و از نواحی چسبیده ریشه جلوگیری کنید.
برای شروع موها را به آرامی و با استفاده از یک محیط سرد خشک کنید ، این امر از بروز مشکلی در نرم شدن پیوندها یا خوردگی حلقه ها جلوگیری می کند ، سپس به حالت نرمال مو خشک کنید.
 

۲. مراقبت و نگهداری روزانه

 
هنگام مسواک زدن استفاده از برس اکستنشن حرفه ای بسیار مهم است و توصیه می کنیم از برس کششی مو استفاده کنید که به طور خاص برای انواع اکستنشن مو طراحی شده است. همیشه باید مسواک خود را از پایین مسواک بزنید سپس به آرامی به سمت بالای سر به سمت قسمت ریشه حرکت کنید.
 
وقتی نوبت خواب است ، از خوابیدن با موهای خیس خودداری کنید - همیشه مطمئن شوید که اکستنشن هایتان کاملا خشک هستند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری کنید. ما پیشنهاد می کنیم قبل از خواب موهای خود را در یک دم اسبی یا پارچه شل قرار دهید که به جلوگیری از له شدن یا مات شدن مو کمک می کند.
 
 

۳. رنگ کردن مو

 
فقط 100٪ اکستنشن موی رمی یا موی انسانی را می توان رنگ کرد ، اکستنشن مصنوعی را نمی توان رنگ کرد. با در نظر گرفتن اینکه موهای زائد در حال حاضر یک فرآیند شیمیایی را پشت سر گذاشته اند ، اگر تصمیم به رنگ آمیزی آن بگیرید ، به خود شما بستگی دارد زیرا ممکن است بر وضعیت مو تأثیر بگذارد. به همین دلیل ، بهتر است قبل از نصب اکستنشن مو و رنگ مو با رنگ دلخواه ، موهای خود را رنگ کنید.
 
کسانی که دارای اکستنشن مو در سایه های رنگ خاکستر زیبا هستند می توانند در تمام مدت پوشیدن با سایه نقره ای یا محصولات دارای رنگ بنفش حفظ شوند تا رنگ آن را حفظ کنند ، در غیر این صورت محو شدن رخ می دهد ، اینها در معرض خطرات خود کاربران است.
 

۴. شنا كردن

 
استفاده از اکستنشن مو برای استفاده در آب کلر ، آب نمک و آب سخت با محتوای مواد معدنی بالا یا در آب و هوای گرمتر از حد معمول که ممکن است آسیب یا تغییر رنگ رخ دهد ، توصیه نمی شود. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات ما در مورد تغییر رنگ مو در وبلاگ ما بخوانید.
 
برای شناگران مشتاق و غوطه وری در استخرهای تعطیلات تابستانی ، محصولاتی مانند آب سخت یا شناگران وجود دارد که در صورت بروز رنگ آمیزی می توانند مشکل را برطرف کنند. ما تضمین نمی کنیم که این محصولات هر بار کار خواهند کرد ، بنابراین بهتر است موهای اکستنشن را با پوشاندن آنها در یک نرم کننده ضد آب ، جلوگیری از نواحی چسبیده و گره زدن موها به منظور جلوگیری از آلودگی کلر و گره خوردن ، تهیه کنید. ما توصیه می کنیم که بعد از آن کاملاً بشویید و مقدار زیادی نرم کننده را در طول و انتهای آن استفاده کنید.
 

۵. استفاده از محصولات تخصصی اکستنشن مو

 
ما فقط از محصولاتی استفاده می کنیم که به طور خاص برای کاشت مو طراحی شده اند زیرا انواع دیگر ممکن است به پیوند یا خود مو آسیب برساند. همیشه بهتر است از محصولات توصیه شده مراقبت های پس از آن استفاده شود ، مانند محدوده مراقبت های بعد از ریمی که شامل محصولاتی مانند شامپو ، نرم کننده ، و روغن مو است. حاوی برخی از مواد با بالاترین کیفیت ، محدوده مراقبت های ویژه ما به طور خاص طراحی شده است تا با استفاده از اکستنشن های مو استفاده شود. حتی یک ست هدیه مراقبت از مو و ست مسافرتی مخصوص دختران در سفر نیز موجود است!
 
با مراقبت خوب از موهای خود و شرکت در قرارهای نگهداری منظم موهای خود را زیبا جلوه دهید. هنگامی که آماده حذف افزونه های خود هستید ، لطفاً برای بازنویسی به آرایشگر حرفه ای خود مراجعه کنید
صفحه قبل 1 صفحه بعد