در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با نکات مربوط به کوتاه کردن موی کودک آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آرایشگری، دوره های مختلفی مانند  آموزش کراتینه مو، آموزش گریم عروس ، آموزش گریم و میکاپ و .... را برگزار می‌کند.

والدین بیش از چند نقش را به عهده گرفته اند تا به آنها كمك كند تا در هنگام شیوع بیماری به بچه های خود حالت طبیعی بدهند (آنها معلم و همبازی شده اند ، همه در حالی كه مسئولیت های شغلی و مالی خودشان را بازی می كنند). این مورد را به لیست در حال رشد اضافه کنید: آرایشگر.

در حالی که قطع موهای شخصی مطمئناً کار ساده ای نیست ، اما آرایشگر شدن شخص دیگری کمی بیشتر است - به خصوص اگر کودک کوچک شما برای شروع کمی بی نظیر باشد. بدون ترس: برای اینکه کودک شما از بندهای رشته ای و موهای زائد طولانی خلاص شود ، ما با آرایشگران در مورد چگونگی کوتاه کردن موهای کودکان به کارآمدترین روش ممکن گفتگو کردیم آماده شوید که با مهارت های آرایشگری بداهه خود تحت تأثیر قرار بگیرید.

 

نحوه کوتاه کردن موهای کودکان: اصول اولیه.

اول موارد اول: سعی نکنید چرخ را در اینجا دوباره اختراع کنید. به عبارت دیگر ، به جای اینکه جلوه ای کاملاً جدید به کودک خود بدهید ، به یک اصلاح اساسی پایبند باشید. پس از همه ، "همه ما داستان های موی ناخوشایند دوران کودکی خود را داشته ایم!" سانی بروک آرایشگر مشهور را به اشتراک می گذارد. نمونه مورد: مدل موی کاسه ای شکل ساده و در عین حال موذی ممکن است والدین شما در دوران جوانی شما آن را امتحان کرده باشند. لرزیدن. قبل از شروع به این چند نشانگر سریع توجه کنید:

حتما موهایی تمیز و خشک بزنید. به این ترتیب خواهید دید که واقعاً چقدر کوتاه می خواهید بروید. بروک در مورد کوتاه کردن موهای خود به ما گفته است: "موهای خیس دروغ است."

در صورت داشتن موهای موج دار یا فرفری موهایتان را بگذارید تا هوای آنها خشک شود یا اگر قفل های ضخیم و صافی دارند آن را خشک کنید. شما می خواهید شکل مو را در حالت طبیعی قبل از دیدن مو با قیچی ببینید.

قبل از اینکه کودک خود را روی صندلی موقت سالن بیاندازید ، یک شانه (ترجیحاً یک عدد با دندانهای پهن و ظریف) ، یک گیره یا تکه تکه برای برش دادن موها ، مقداری قیچی (یا ناخن گیر) و یک حوله برای تمیز کردن بگیرید. شما می خواهید تمام ابزارهای خود را در آماده داشته باشید تا آن را به یک روند سریع و بی نقص تبدیل کنید.

اکنون که اصول اولیه را پایین آورده اید ، در اینجا آنچه شما باید بدانید بسته به طول مو به کودک خود اصلاح می کند:

برای موهای متوسط ​​تا بلند:

نکته مهم برای کوتاه کردن موهای بلند: بروک می گوید: "از آنها بخواهید سر خود را به سمت پایین سینه خود خم کنند." "با کج کردن سر آنها به جلو ، شما می توانید طول زیر را به درستی اصلاح کنید."

قسمت پایین مو را بگیرید ، بقیه قسمت های بالای سر را جدا کنید. جورج پاپانیکلاس ، رنگ شناس مشهور ، توضیح می دهد که مطمئن شوید همه موهای اطراف گردن شانه شده اند ، سپس در یک خط مستقیم بریده می شوند. از قسمت اول مو به عنوان راهنما استفاده کنید ، قسمت بعدی را از گیره خارج کرده و روی قسمت اول قبل از برش قرار دهید. پاپانیکولاس می گوید: "کار با بخشهای کوچکتر ، کار را آسانتر کرده و احتمال خرد شدن را کاهش می دهد." ادامه کار را تا رسیدن به آخرین بخش در بالا ادامه دهید.

برای برش بافت تر ، سعی کنید تکه های مو را قبل از اصلاح آنها پیچ و تاب دهید. بروک اشاره می کند: "این یک پایان نرمتر و بخشنده تر به انتها می بخشد." یک نکته مهم ، به خصوص اگر این اولین کار خود را با آرایش مو انجام دهید: هرگونه اشتباهی می تواند به راحتی در یك موی پوسیده پنهان شود ، در حالی كه یك لبه ناهموار می تواند نسبت به بریدگی صاف چشم نواز باشد.

 

برای موهای کوتاه:

اگر موهای کوتاه تری (مثلاً چانه) می خورید ، بروک توصیه می کند قبل از اصلاح موها ، از یک شانه دندان پهن برای مسواک زدن استفاده کنید. شما همچنین می خواهید موها را به حالت طبیعی آویزان کنید ، نه اینکه آن را بین انگشتان خود محکم بگیرید. بروک می گوید ، به خصوص برای موهای کوچک که تمایل به حلقه زدن در گوش دارند: "اگر مو را بیش از حد کشش دهید ، آن بالا می رود و کوتاهتر از ناحیه پشت است."

برای کوتاه کردن این حباب های کوتاه ، یا به صورت مستقیم برش بزنید و یا انتهای آن را به صورت عمودی برش دهید (دوباره ، برای ظاهری آشفته تر).

 

برای موهای پسرانه:

پسران تمایل دارند که برشی کوتاه ، بریده یا لایه ای داشته باشند ، که این کار را کمی دشوارتر می کند ، خصوصاً اگر به محو شدن امیدوارید. بروک می گوید: "اینها از نظر فنی چالش برانگیزترین هستند." برای ساده تر کردن کار ، حتماً از قیچی با محافظ های طولانی تر استفاده کنید (هرچه از محافظ کوتاه تری استفاده کنید ، به برش دقیق تری نیاز است، اگر تازه وارد بازی مدل موی DIY هستید ، او یک محافظ دو یا بالاتر را توصیه می کند. او می گوید: "طول محافظ بیشتر در مورد اشتباهات و ترکیب ناقص بخشنده است."

برای بالا ، احساس راحتی کنید قیچی را بگیرید. پاپانیکلاس توصیه می کند موها را با زاویه 90 درجه بلند کنید تا برش نرم تری ایجاد شود. وی همچنین اشاره کرد که موهای پسران به طور معمول در جلو بلندتر از موهای عقب است ، بنابراین هنگام دور زدن این نکته را به خاطر بسپارید.

 

برای موی چتری:

به عنوان یک راهنمای کلی ، شما می خواهید که چاقوها در نقاط بلند ابروها خاتمه یابد. خواه لبه ای صاف یا مخروطی داشته باشید ، کافی است موها را با گیره به مثلث های کوچک تقسیم کنید ، قسمت اول موها را بین انگشتان نگه دارید و به اندازه مورد نظر خود کوتاه کنید. از بخش اول به عنوان راهنما برای اینکه کوتاه می خواهید کوتاه شوید استفاده کنید و آن را حتی با مثلث زیر نگه دارید. بعد از برش دادن به طول مورد نظر ، می توانید به شکاف انفجار برش داده و خط نرم تری ایجاد کنید ، یا فقط لبه صاف را همانطور که هست حفظ کنید.